Det var länge sedan...

Den första nyårslöfte bör bli att skiva mer här och det blir så!

Det är rätt att jag har kommit med många undanflykter att inte skriva här. Dock, det är jätteviktig... Jag ska ta provet den 19de mars för Swedex B1 nivå. Det utläningar behövs att studera gratis på HI.

I senaste dagarna har det varit extremt kallt väder (-15 till -5). Jag är inte van vid det efter 3 år i England. Jag minns att jag red min cykel hela förra vintern. Men nu är det fullständigt galet att göra det.

I alla fall, vad är mina planer för kommande inlägg här? Jag vill skriva om intressanta saker som hände mig tills min svenska test (Swedex B1). Jag tror att jag ständigt är utforska lever i Skandinavien och det är fortfarande nytt för mig, men jag kan redan säga något intressant om det. Google Translate är en stor hjälp i att skriva här, men jag verkligen tror att jag kommer att sakta minska min användning av det.



Drumcode ikväll!! Sorry Hyper Killar, men "All night dub step" är ingenting vad som kommer att hända idag.

No comments:

Post a Comment