NP B1 HI

Nyligen det är ganska intensiv tid för mig. Jag känner att jag lärde sig mycket på skolan och det är behagligt att se ett framsteg. I nästa två månader kommer jag att träna gramatik och tal. Den viktigaste provet ska jag ta den 19de mars, men idag anmälade jag sig för att skriva nationella provet den 23 februari. Jag känner att jag kommer att klara sig av dem två proven. Det måste jag göra!



I två sista dagar träffade jag Johan och Micke som samarbeta med Hyper Island. Det var ganska roligt att sa "hello" till dem. Tyvärr hann jag inte att snacka längre med dem, men det spela ingen roll. Den endast saken som jag måste hålla i mitt sinnet är att känna svenska språket, därför att jag ska gå till caffe imorgon att prata lite med svenska människor som arbetar där.

No comments:

Post a Comment